HANDELSBETINGELSER

Firmaoplysninger

Aimée ApS
Bøgholmvej 8, 5672 Broby
Danmark
CVR: 40436278

 

Bestilling og betaling

Alle priser er inkl. 25% moms og andre afgifter.
Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris for købet.
Aimée tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt udsolgte varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

Når din bestilling er afgivet, modtager du en bekræftelse online, samt på din mail samme dag.
Ønsker du en kopi af din ordrebekræftelse, bedes du sende os en email på info@aimee.dk.

Laver du en ordrer med et firmanavn på, sender vi en specificeret faktura afsted til dig.

Vi tilbyder vores kunder at betale med den mest sikre betalingsform via betalingskort, og accepterer følgende korttyper:

  • VISA
  • MasterCard

Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Hvilket betyder at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.

Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger der er opgivet, er sande.

 

Fragt og levering

Vi bestræber os på, at dine varer bliver leveret indenfor 2-4 hverdage. Ordrer modtaget inden kl. 16.00 bliver afsendt den efterfølgende morgen. Ordrer modtaget i weekenden eller på helligdage, bliver afsendt efterfølgende hverdag.

GLS er det fragtfirma, der vil fragte dine varer til en selvvalgt GLS pakkeshop i nærheden af dig.

Fragten er gratis, når du handler for minimum 299,- kr. Ordrer under 299,- kr. tillægges 32,- kr. i fragt.

På alle forsendelser er der forsikring og track and trace.

 

Returnering og fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fuld returret, når du handler hos Aimée.
Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget dine varer.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du senest 14 dage efter modtagelsen af varen, sende os en mail på info@aimee.dk, hvor du tydeligt erklære, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten.

Varen skal returneres ubrugt og i samme stand som du modtog den. Viser varen tegn på at have været brugt, så det kan siges at det har forringet værdien, vil du miste retten til returnere den. Det samme gælder ligeledes for varens emballage.

Har du købt varer der er blevet personliggjort, frafalder returretten.

Når vi har godkendt returneringen og modtaget varen, vil vi overføre beløbet tilbage til den konto, hvorfra varen er betalt.
Du betaler selv for at sende varen retur, og du bedes gemme din kvittering, på at varen er sendt retur.
Det er dig der har ansvaret for at varen kommer tilbage til os, samt at den ikke er blevet beskadiget på grund af uforsvarlig indpakning.

Det er ikke muligt at fortryde ved blot at nægte modtagelsen af varen, uden dette tydeligt er meddelt os.

Returvarer sendes til:

Aimée ApS
Bøgholmvej 8
5672 Broby
Danmark

 

Personliggjorte plakater

Det kan være muligt at personliggøre vores plakater med egen tekst mod en merbetaling. Ønsker du at få personliggjort din plakat, bedes du sende en forespørgsel på info@aimee.dk

Når du godkender at få personliggjort din plakat, gives der samtidigt samtykke til at vi må behandle, og benytte disse tekster til det bestilte design. Teksten som leveres af kunden videregives/sælges aldrig videre. Derimod, slettes de umiddelbart efter at designet er færdigt, og kunden har fået det tilsendt. Det færdige design, gemmes dog i op til 2 år, grundet kundens ret til at reklamerer over produktet.

For yderligere information se vores privatlivspolitik.

 

Reklamation

I henhold til købeloven ydes der selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du kan få din vare ombyttet eller få dine penge retur, hvis varen har fejl eller mangler.

Reklamationsretten dækker ikke, hvis fejl, mangler, skader eller slitage er opstået på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller helt almindeligt slid.

Reklamation på grund af fejl og mangler skal meddeles til Aimée i rimelig tid efter varens modtagelse. Rimelig tid er anslået til max en måned, medmindre andet er aftalt.

Ønsker du at benytte dig af reklamationsretten, skal du sende os et tydeligt billede af de fejl/mangler der er, samt en beskrivelse af problemet, som sendes til info@aimee.dk.
Herefter vil du skriftligt modtage et svar på, om reklamationen godkendes.

Hvis en vare returneres uden dokumentation og godkendelse af reklamationen anses reklamationen for ugyldig.

Er reklamation berettiget, refunderer vi din (rimelige) fragtomkostninger.

Reklamationer sendes til:

Aimée ApS
Bøgholmvej 8
5672 Broby
Danmark

Bemærk venligst at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal returneres i en forsvarlig emballage.

 

Klage muligheder

Hvis du har en klage, må du meget gerne skrive til os på info@aimee.dk. Vi vil nemlig meget gerne høre om den, så vi i fremtiden kan forbedre vores service og produkter.

Føler du dig uretfærdigt behandlet af os, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@aimee.dk

 

Cookie- og Privatlivspolitik

Vores Cookie- og privatlivspolitik kan du læse mere om under Cookie- og privatlivspolitik.

Mini Cart