Handelsbetingelser

Firmaoplysninger

Aimée ApS
Online webshop Danmark
CVR: 40436278
Email: info@aimee.dk

Bestilling og betaling

Alle priser er inkl. 25% moms og andre afgifter.
Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris for købet.
Aimée ApS tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt udsolgte varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

Vi gør opmærksom på, at der kan forekomme forskelle i farvenuancer i forholdt til billeder på hjemmesiden og produktet.

Vi tilbyder vores kunder at betale via en Certificeret betalingsløsning, der er nem og sikker for dig som kunde.
Nets A/S er den indløser, der bruges til at indløse de transaktioner, som vi hos aimee.dk modtager med de gældende betalingsmetoder.

Følgende betalingsmetoder kan anvendes:

Vi tager ikke kortgebyrer.

Ved at indtaste kortoplysninger og godkende betalingen, accepterer du, at det oplyste beløb trækkes på din konto.

Ved betaling på vores hjemmeside aimee.dk reserveres betalingen på din konto. Pengene bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes fra vores lager og dermed er ude af vores hænder.

Når din bestilling er afgivet, modtager du en bekræftelse online samt på din email indenfor rimelig tid.

Ønsker duen kopi af din ordrerbekræftelse, bedes du sende os en email på info@aimee.dk

Laver du en ordrer med et firmanavn på, sender vi en specificeret faktura afsted til dig.

Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Hvilket betyder at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.

Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger der er opgivet, er sande.

Fragt og levering

Vi bestræber os på, at dine varer bliver leveret indenfor 1-4 hverdage. Ordrer modtaget i weekenden eller på helligdage, bliver afsendt efterfølgende hverdag.

OBS: Der kan være ekstra leveringstid på personliggjorte plakater.

GLS er det fragtfirma, der vil fragte dine varer til en selvvalgt GLS PakkeShop i nærheden af dig.

Fragten er gratis, når du handler for minimum 399,- kr. Ordrer under 399,- kr. tillægges 39,- kr. i fragt.

Vi har både et begrænset lager selv (restlager) og så bruger vi et dropshipping firma til print og afsendelse af dine plakater. Du kan i nogle situationer derfor komme ud for, at din bestilling vil blive leveret i flere pakker. I dette tilfælde betaler du selvfølgelig stadig kun for én x fragt.

På alle forsendelser er der track and trace.

Det er dit ansvar som kunde, at du ved bestilling, har oplyst os de korrekte informationer – såsom korrekt email, navn, adresse samt udleveringssted, så vi hos Aimée ApS og fragtfirmaet GLS kan give dig besked om din bestilling, levering til pakkeshop og/eller andre informationer og ligeledes levere din pakke til din korrekte adresse/pakkeshop.

Returnering og fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fuld returret, når du handler hos Aimée ApS.
Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget dine varer.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du senest 14 dage efter modtagelsen af varen, sende os en mail på info@aimee.dk, hvor du tydeligt erklærer, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten.

Varen skal returneres ubrugt og i samme stand som du modtog den. Viser varen tegn på at have været brugt, så det kan siges at det har forringet værdien, vil du miste retten til at returnere den. Det samme gælder ligeledes for varens emballage.

Returretten frafalder ved køb af følgende varer:
-Varer der er blevet personliggjort
-Varer fra vores lagersalg som udgår
-Varer der sælges som 2. sortering.

Når vi har godkendt returneringen af en vare og har modtaget varen, vil vi overføre hele købsbeløbet tilbage til din konto.
Det er dig der har ansvaret for at varen kommer tilbage til os, samt at den ikke er blevet beskadiget på grund af uforsvarlig indpakning. Du betaler selv fragtomkostningerne ved returneringen.

Det er ikke muligt at fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse af varen eller undgå at afhente den ved dit valgte udleveringssted/pakkeshop, uden dette tydeligt er meddelt os på email.
Hver opmærksom på, at hvis du ikke afhenter din pakke inden for fristen for afhentning, kan pakken risikere at blive sendt retur til os af fragtfirmaet.

Det er dit ansvar som kunde, at du ved bestilling har oplyst os de korrekte informationer såsom korrekt email, navn, adresse samt udleveringssted, så vi hos Aimée ApS og fragtfirmaet GLS kan give dig besked om din bestilling, levering til pakkeshop og/eller andre informationer.

Returvarer sendes til:

Aimée ApS
Margrethevang 32
5600 Fåborg
Danmark

Personlige plakater

Vi har på nogle af vores plakater muligheden for at få den personliggjort, dette vil være oplyst under produktet.

Ønsker du at få egen tekst eller andet på på nogen af vores andre plakater, kan det sagtens være muligt mod en eventuel merbetaling.
Ønsker du at få personliggjort en speciel plakat, bedes du sende en forespørgsel på info@aimee.dk

Når du bestiller og dermed godkender at få din plakat personliggjort, gives der samtidigt samtykke til at vi må behandle, og benytte disse tekster/billeder til det bestilte design. Tekst og billeder som leveres af kunden videregives/sælges aldrig videre. Derimod, slettes de umiddelbart efter at designet er færdigt, og kunden har fået det tilsendt. Det færdige design, gemmes dog i op til 2 år, grundet kundens ret til at reklamerer over produktet.

Vi gør opmærksom på, at returretten frafalder på personliggjorte plakater.

For yderligere information se vores privatlivspolitik.

Reklamation

I henhold til købeloven ydes der selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du kan få din vare ombyttet eller få dine penge retur, hvis varen har fejl eller mangler.

Reklamationsretten dækker ikke hvis fejl, mangler, skader eller slitage er opstået på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller helt almindeligt slid.

OBS: Vi gør opmærksom på, at du skal udpakke din plakat med forsigtighed for at undgå buk, folder eller revner. Læs mere her!

Reklamation på grund af fejl og mangler skal meddeles til Aimée ApS i rimelig tid efter varens modtagelse.


Reklamation af ødelagt pakke:

Modtager du mod forventning en pakke der er ødelagt, er det meget vigtigt at du straks tager billeder af den ødelagte emballage og produkt og kontakter os! Billederne er din dokumentation på, at du har modtaget varen i ødelagt tilstand, og at skaden skyldes en hård medfart under fragten. Når vi har godkendt, at skaden er sket under fragten, vil vi erstatte din vare med en ny, medmindre andet er aftalt.

Det er vigtigt med ordentlig billede dokumentation:

1. Billeder af alle sider af emballagen udvendig.
2. Billeder af emballage indvendig.
3. Billeder af det ødelagte produkt.
4. Billede af pakkelabel.

Det er vigtigt, at alt emballage samt vare gemmes og ikke tages i brug, indtil sagen er afsluttet!

Vigtigt: Reklamation af en ødelagt pakke, skal vi have inden for 3 dage. Efter pakken er modtaget. Hvis dette ikke er tilfældet frafalder reklamationsretten.

 

Oprettelse af en reklamation sendes til info@aimee.dk med tydelige billeder af fejl/mangler og beskrivelse af problemet. Medsend dit ordrenummer sammen med reklamationen. Du vil herefter modtage skriftligt svar på, om reklamationen godkendes.

Hvis en vare returneres uden dokumentation og godkendelse af reklamationen anses reklamationen for ugyldig.

Er reklamation berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.

Reklamationer sendes til:

Aimée ApS
Margrethevang 32
5600 Fåborg
Danmark

Bemærk venligst at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal returneres i en forsvarlig emballage.

Klage muligheder

Hvis du har en klage, må du meget gerne skrive til os på info@aimee.dk. Vi vil nemlig meget gerne høre om den, så vi i fremtiden kan forbedre vores service og produkter.

Føler du dig uretfærdigt behandlet af os, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@aimee.dk

Cookie- og Privatlivspolitik

Vores Cookie- og privatlivspolitik kan du læse mere om under Cookie- og privatlivspolitik.

Mini Kurv